2017. december 2., szombat

2017. December 3.
A legutóbbi megszólalásom óta – a tegnapitól eltekintve, sok minden történt.
Nevezetesen elkészült a szuper kalcium-nátrium. Csodákat látok tőle naponta.
Elkészült az örömgép, amiről valami teljesen más derült ki. A gyakorlat már ilyen. Mint a szeszélyes, gyönyörű nő. Piros arccal kitalálom, hogyan húzom le a bugyiját, de valami teljesen más lesz a vége. És általában sokba kerül.
Megértettem a méreganyagok felhalmozódásának mikéntjét a testünkben. Természetesen az eltüntetésüket is. Ez talán egy hete történt, és nagyon felizgatott. Megpróbáltam elmondani aznap három vagy négy embernek, akiket utamba fújt a sors szele, de vereséget szenvedtem. Nem értettek meg egy centit sem a hat méteres gondolatból. Ezért leírom, hátha lesz olyan, aki megfogja és fut vele pár kört.
Tíz évvel ezelőtt, volt egy ötletem. Minden évben több is van nekem, de erről mostanra kiderült, hogy minden idők legjobb ötlete. A leghasznosabb. Ez az emlékeztetőgép. Mi emberek feledékenyek, szeleburdik vagyunk. Így terveztek az Istenek minket. Az Istenek néha rosszindulatúak. Erről meg vagyok győződve. Kifejezetten beleírták a DNS-ünkbe a feledékenységet. Csak azért tűnt fel, mert csináltam magamnak emlékeztető gépet. Megláttam azt a nyilvánvaló igazságot, hogy ha valaki valamilyen gondolattal sokat foglalkozik, hamarosan tevékenységbe kezd a gondolataival kapcsolatban. Hosszabb időt így eltölt, és mesterévé válik a tevékenységnek, megteremtve ezzel önmagának egy új aspektusát. Példa: Két éve kitaláltam egy gondolatot, majd beleszerettem. „Mekkora dili már, beletenni a tízes körbe harminc méterről egy 9 mm-es pisztoly golyót!” – ez volt a gondolat. Addig agyaltam, míg beléptem egy céllövő egyesületbe, megszereztem a szükséges engedélyeket, pisztolyt vettem, és sok ezer töltényt elpuffantottam. Ez a gondolatból tevékenység lett fázis. Mostanra kialakult kisszikra új aspektusa. Aspektus az, ami jellemző egy emberre, vagy akármi másra. Még nem tudok tíz töltényből tízet beletenni a tízes körbe, de haladok. Még gennyes Vili is elismerően bólogatott a múltkor. Nem tudom, miért hívjuk gennyes Vilinek, lehet azért, mert rendőr. Egyébként egy teljesen jó cimbora. Szóval az új aspektusom az, hogy céllövő is vagyok.
Ez mind rendben van és érthető. Bármilyen aspektust kifejleszthetünk, aminek van ismert gyakorlata. Lásd céllövészet. A gond ott kezdődik, amikor nincs ismert gyakorlata az aspektus kifejlesztésének. Ezért építettem meg tíz éve az emlékeztető gépet. Bármely ránk jellemző tulajdonságot el is tüntethetünk, és akár annak ellentétét is kifejleszthetjük. Ilyenbe futottam tíz éve. Egyik jellemzőm volt, hogy féltékeny természetűnek írtak az Istenek. Tetézte a problémát, hogy szeretem a feleségemet, és egy gyönyörű lány. A szép feleségeknek egyik legszebb jellemzője, hogy szinte sosem kell egyedül gondoskodnod szexuális kielégítéséről. Vannak készségesen közreműködő vendégművészek, akik beugranak hegedülni egyet-egyet a kifizetett virágoskertbe. Ez mind rendben is van, az élet már ilyen. Nekem viszont volt egy olyan jellemzőm, amit féltékeny természetnek hívunk. Így szenvedtem a gondolatától annak, hogy ez bizony így van. Ez volt az én első klasszikus példám arra, hogy nincs számomra ismert gyakorlata a féltékeny természetem átvariálásának. Az emlékeztetőgép ezt oldotta meg. A gép egy zseniális szerkezet. Öt percenként emlékeztetett arra a nyilvánvaló tényre, hogy a nőm nem a tulajdonom. Ezt megmondja bármely pszichológus, vagy akárki, aki bölcsebb egy teknősbékánál. Viszont nem tudunk mit kezdeni egy „megmondással”. A jó doktor megmondta a tutit, de a páciens ettől nem lett másmilyen. A nyakamba akasztottam a gépet, és az öt percenként vígan megpiszkálta a mellkasomat. Eszembe juttatta, hogy a nőm nem a tulajdonom. Ez így ment pár hétig. Napi minimum 150 emlékeztetés. Amikor szólt a gép, egy pillanatra abbahagytam az éppen folyó tevékenységemre figyelést, és kimondtam magamban – a nőm nem a tulajdonom. Ez lett a féltékenység megszüntetésének új, feltalált gyakorlata. Kiválóan működött. Talán egy hónap alatt megszűnt a féltékeny természetem. Azóta örömet érzek, amikor a gyönyörű lányok ribanc természetét csodálom. Egy igazi nő pedig ribanc. Amelyik nem ribanc természetű, az ribanc természetű, csak súlyosan sérült. Őket gyógyítom.
Ezek a témák fognak megjelenni a következő napokban részletesen kifejtve.
A szuper kalcium-nátrium.
Az örömgép, ami más lett mire elkészült.
A test méregtelenítésének megértése és gyakorlata.
Az emlékeztetőgép lehetőségei.
Mindez bőségesen fűszerezve a gyönyörű nők dícséretével.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése